– Jesteśmy chyba jedynym regionem w Polsce, gdzie to właśnie region jest marką: Invest in Pomerania – Pomorskie jest marką, którą staramy się promować. Staramy się budować identyfikację z miejscem w sensie gospodarczym, społecznym, każdym innym i to jest bardzo przemyślana polityka – podkreśla Piotr Ciechowicz, wiceprezes Agencji Rozwoju Pomorza. – Prowadzimy ją na poziomie regionalnym wspólnie z miastami od wielu lat.

Czy się udaje? – Myślę, że tak. Jesteśmy pod tym szyldem na MIPIM trzeci raz - wcześniej jeździły miasta pod swoimi brandami - i zaczynamy zbierać owoce - mówi Piotr Ciechowicz. – Zaczynamy być rozpoznawalni, a przede wszystkim zaczyna być rozpoznawana nasza oferta.

Jakie są jej filary? - Staramy się budować wizerunek województwa pomorskiego jako atrakcyjnego ze względu na położenie. Logistyka jest taką kluczową marką, którą posiadamy. Staramy się wokół niej budować naszą ofertę. Są także tereny inwestycyjne związane z centrami biurowymi – wskazuje wiceprezes Agencji Rozwoju Pomorza. - Mamy też bardzo mocno dzisiaj promowane oferty związane z turystyką. Miasta Gdańsk, Gdynia, Sopot pokazują swój potencjał turystyczny.